Orkesteri palaa normaaliin marraskuussa – Lisälippuja myyntiin 12.10.

Tampere-talon Isossa salissa on marraskuun alusta alkaen numeroidut paikkaliput.

Iloksemme voimme ilmoittaa, että Tampere Filharmonia siirtyy normaaliin kausiohjelman mukaiseen konsertointiin marraskuun alusta alkaen. Tämä tarkoittaa sitä, että kausikorttisarjan sinfoniakonsertit toteutetaan alkuperäisillä konserttiohjelmilla ja -ajankohtina kello 19.

Marraskuun alusta alkaen:

Konsertit soitetaan alkuperäisinä konserttiajankohtina (pääsääntöisesti klo 19) ja alkuperäisillä, täyspitkillä konserttiohjelmilla. Konserteissa on väliajat.Sekä kausikorttilaisillamme että yksittäislippujen ostajilla on marraskuun alusta alkaen käytössä konserteissamme normaalit numeroidut paikkaliput. Ainoa poikkeus on Itsenäisyyspäivän juhlakonsertti, jonka liput ovat numeroimattomia.Teokset tutuiksi -tilaisuudet järjestetään kausikorttisarjan konserttien yhteydessä klo 18.Lapsiparkit järjestetään kausikorttisarjan konserttien yhteydessä. Lapsiparkin hinta on etukäteen maksettuna 6 euroa per lapsi, konserttipäivänä 8 euroa per lapsi.Kulttuuriluotsitoiminta alkaa jälleen. Tampere Filharmonian konsertteihin on mahdollista päästä myös Kaikukortilla.

Lisälipunmyynti alkaa tiistaina 12.10.

Marraskuun alusta lähtien Tampere-talon Iso sali avataan kokonaisuudessaan myyntiin Tampere Filharmonian konserteissa yleisörajoitusten poistuttua. Marras–joulukuun kausikorttisarjan sinfoniakonsertteihimme vapautetaan lisää lippuja myyntiin tiistaina 12. lokakuuta kello 9.Tapahtumien turvallista järjestämistä jatketaan ja Tampere-talossa kiinnitetään edelleen huomiota turvaväleihin, kasvomaskin käyttämistä suositellaan vahvasti etenkin ruuhkaisissa tilanteissa, ja salista poistutaan ohjatusti.

Kevätkauden lipunmyynti alkaa marraskuussa

Tampere Filharmonian kevään 2022 kausikorttimyynti alkaa tiistaina 16.11. kello 9. Vanhat kausikorttipaikat pidetään varattuina pe 17.12. iltaan saakka. Vapautuneet kausikorttipaikat tulevat myyntiin ti 21.12. klo 12. Kausikorttimyynti jatkuu pe 14.1.2022 konsertin alkuun saakka, mikäli paikkoja on jäljellä.Kevään 2022 yksittäislippujen, Kvartetto-sarjalippujen ja kamarimusiikkisarjalippujen myynti alkaa maanantaina 29.11. klo 9. Kevään päivitetty kausiohjelma ilmestyy marraskuun alkupuolella.Kaikki vuoden 2020 aikana tulostetut hyvityslahjakortit Tampere Filharmonian konsertteihin ovat ilman erillistä vaihtoa tai ilmoitusta voimassa vuoden 2021 loppuun saakka.