Kävijätutkimus kartoittaa mielipiteitä konserteista syksyn aikana – arvonnassa palkintoina lippuja ja levyjä

Suomen Sinfoniaorkesterit ry toteuttaa syksyn aikana valtakunnallisen kävijätutkimuksen, johon osallistuu 22 jäsenorkesteria ympäri Suomea, yhtenä niistä Tampere Filharmonia. Konserttikävijät voivat vastata kyselyyn sekä sähköisesti että orkestereiden konserttien yhteydessä jaettavilla paperilomakkeilla 11.11.2018 saakka. Tutkimus toteutetaan yhteistyössä Innolink Research Oy:n kanssa.Kävijätutkimuksen tavoitteena on tuottaa ajantasaista tietoa konserttiyleisön mielipiteistä orkesterien toiminnasta ja kehittää sen pohjalta toimintaa asiakaslähtöisesti. Tuloksia voidaan verrata vuonna 2015 toteutettuun samankaltaiseen tutkimukseen. Rinnalla toteutetaan tutkimus sellaisille kuluttajille, jotka eivät koe konsertteja omakseen. Tämä ei-kävijöiden tutkimus toteutetaan nettipaneeleissa suomalaisille vastaajille eri puolilla Suomea.Kaikkien vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan 4 x 2 konserttilippua kausisarjan ulkopuolisiin konsertteihin ja neljä kappaletta orkesterin uutta West Side Story -levyä. Yhteystietoja käytetään ainoastaan palkinnon lähettämiseksi.#orkesteristartti-kampanja vauhdittaa syyskauden avaustaSuomen Sinfoniaorkesterit ry toteuttaa myös valtakunnalliseen sosiaalisen median #orkesteristartti-kampanjan. Kampanja nostaa esille orkestereiden kauden avauksen ja elämyksiä, joita löytää monipuolisista ja korkeatasoisista orkesterikonserteista ympäri maata. Kampanja kestää 16.9. asti Facebookissa ja Instagramissa.Osallistu kävijätutkimukseen sähköisesti täällä http://vastaa.innolink.fi/tampere/TAI poimi paperilomake ja vastauskuori konserttiin tullessasi ja pudota kysely konsertin jälkeen mihin tahansa postilaatikkoon.Suomen Sinfoniaorkesterit ry:n konserttikalenteri: http://www.sinfoniaorkesterit.fi/fi/konserttikalenteri/Tietoja jäsenorkestereista http://www.sinfoniaorkesterit.fi/fi/orkesterit/